søndag 23. august 2015

Presentasjon for kolleger

Sandvinvannet på vei mot Sandvin i kajakk en dag i august 2015 
I dag (24. august 2015) ble jeg presentert for ledere i Odda kommune. Vi var på en ledersamling og hadde stramt program så det blir ikke tid til en presentasjon, men det trengs ikke. Jeg lagde en film dagen før.

Håper du tar deg tid til å se den og sjekker ut noen av linken under filmen. Også håper jeg at dere tar kontakt med meg. kultur skapes ikke i et vakum. Dine ideer, tanker og erfaringer - smått og stort - kan være nettopp det som skal til for å skape opplevelser!

Man får den kulturen man fortjener, og sammen kan vi gjøre det spennende i Odda!




Om dere vil vite mer kan dere sjekke ut de ulike bloggene og nettsidene jeg har jobbet med de siste årene:
1: Egen blogg om teknologi, læring og samfunnsendring: lagethune.blogspot.no
2: Nettside for norsk slagverkmiljø med over 800 artikler og en mengde filmer: www.trommer.no
3: Pedagogisk blogg for mine pedagogiske høyskoletanker: Trommetrener.blogspot.no
4: Hobbyprosjekt i industridesign sånn ca. 2006: www.lagedesign.no
5: Diverse barnemusikk med Elgene og NRK UH): Spilleliste på Spotify
6: Digital pedagogikk og ulike undervisningsprosjekter: www.wowfabrikken.no

Det får holde... :-)

Ta gjerne kontakt med meg:
Mobil: 97558451
Epost: lage.thune.myrberget@odda.kommune.no

1 kommentar:

  1. Fin presentasjon! Du har rukket over mye - imponerende bredde OG dybde!

    SvarSlett